środa, 10 lutego 2016

RELACJA Z ŁODZI

Weekend spędziłam u mojej kochanej siostry ciotecznej w Łodzi. Na miejscu byłam w piątek ok. godziny 13:00. Podróż zleciała mi dość szybko, pociąg był prawie pusty, więc nie mam na co narzekać ;). Tego samego dnia wybrałyśmy się na zdjęcia i czekała na nas niezbyt miła niespodzianka... rozładowana bateria... moje rozczarowanie było ogromne. Na szczęście byłyśmy pod Manufakturą, więc od razu pobiegłyśmy kupić baterie i całą sobotę poświęciłyśmy na zwiedzanie Łodzi, fotografowanie i nie tylko, co najlepiej można było zaobserwować na Snapchacie.... ;) (nick: jaminskax)

Sobota była dniem pełnym przygód, spałyśmy nie więcej niż 5h. W nocy z piątku na sobotę (przypuszczam, że była 3 lub 4 nad ranem), tuż po powrocie do domu zajadałyśmy się krokietami robionymi przez moją mamę (pycha, polecam!). W samo południe wyruszyłyśmy na zdjęcia, a oto efekty:

Urząd Miasta Łodzi
Dąb Wolności pod Wydziałem Prawa i Administracji

Teatr Wielki
Infinity

W oczekiwaniu na tramwaj ;)

Manufaktura

DoubleTree by Hilton
Później -> gorączka sobotniej nocy. Dawno się tak dobrze nie bawiłam! Niestety, w niedzielę po południu musiałam już wracać. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się wybrać na jakąś wycieczkę!

UWAGA! UWAGA!

Tydzień temu ruszył mój kanał na youtubie. Zachęcam do oglądania, subskrybowania i udostępniania. Oto moje własne, handmade video z Łodzi. Buziaki!

VIDEO RELACJA

PS.  Glany są najlepszymi butami na wszelkie podróże i piesze wycieczki.
PS.2. Nie wiem, o co chodzi z sobotnimi snapami. USTERKA TECHNICZNA
PS.3. Z tego wszystkiego chyba mam anginę... :(

poniedziałek, 7 września 2015

SWEATER WEATHER

Szkoła zaczęła się już na dobre, a ja mobilizuję się i organizuję, aby ze wszystkim zdążyć na czas, także z postami. Wraz z początkiem września podjęłam się pewnego wyzwania i dążę wytrwale do celu. Za jakiś czas zdradzę Wam więcej informacji na ten temat :)
Dzisiejsza stylizacja to jasny sweter oraz czarne spodnie. Nie będę się rozpisywać, zdjęcia wszystko pokazują najlepiej!

spodnie - F&F
sweter - no name
buty - CCC

Do następnego! :*

niedziela, 30 sierpnia 2015

BAT

Ten post miał pojawić się dwa dni temu. Wypadało jednak nieco ulepszyć zdjęcia, by lepiej się je oglądało ;) mimo wszystko staram się regularnie dodawać posty.. jak mi to wychodzi? Oceńcie sami!

Stylizacja składa się z bluzki - "nietoperza", spodni w kolorze khaki oraz sandałów. Całość wzbogacona jest złotym naszyjnikiem. W sam raz na chłodniejsze dni.

bluzka - C&A
spodnie - C&A
buty - CCC
naszyjnik - Mohito

niedziela, 23 sierpnia 2015

DAISY

Po kolejnej długiej przerwie powracam :) pochłonięta pracą i późniejszym wyjazdem na wakacje nie miałam możliwości pisania postów, ale teraz zamierzam to nadrobić. Dziś mam dla Was stylizację - spodnie 7/8 w stokrotki, czarna klasyczna bluzka (użyłam jej tutaj), szpilki oraz kopertówka.

Spodnie mają dziś swój debiut :)

okulary - Sinsay
bluzka - Orsay
spodnie - F&F
buty - Deichmann

Czekam na Wasze opinie w komentarzach :) :*

środa, 22 lipca 2015

NOWOŚCI

Dawno mnie tu nie było, ale powracam już z nowym postem na temat nowości w mojej szafie i nie tylko... nowe rzeczy znalazły się również w moich kosmetycznych zbiorach. Uprzedzam, że zdjęcia nie są najlepszej jakości. Były robione szybko, są trochę rozmazane, ale przy stylizacjach na pewno będą duuużo lepsze, gdyż fotografem jest moja siostra :)
 Zacznę od kosmetyków.

W pracy przebywam cały czas na słońcu, więc zaopatrzyłam się w filtr UV 10 Ziaja Sopot Sun. Ponadto na promocji kupiłam dezodorant od C-Thru, a także płyn do higieny intymnej również od Ziaji. W Douglasie wpadł mi w oku karmelowy żel pod prysznic. Nie mogłam przejść obok niego obojętnie :)
W Golden Rose również załapałam się na promocję i kupiłam 3 lakiery do paznokci: fioletowy, żółty i miętowy. Żółtym lakierem już pomalowałam paznokcie - kolor jest prześliczny! :)
Jeśli chodzi o szafę kupiłam 3 pary spodni - dwie czarne i jedną w kwiatki, białą marynarkę z wytłaczanymi wzorkami, 2 spódnice i bandeau.

Podczas zakupów miałam wrażenie, że zgubiłam okulary. Przeszukałam całą torbę i nie znalazłam ich - na pewno zgubiłam. Kupiłam więc kolejne okulary przeciwsłoneczne w Sinsay, a dziś okazało się, że rzekomo zgubione okulary cały czas były w samochodzie :) mimo to nie żałuję zakupu. Do tego dokupiłam biało-czarny pasek. Kupiłam również czapkę z daszkiem od Hi-Tec. Dotychczas nie posiadałam ani jednej tego typu czapki, a cenię sobie bezpieczeństwo i wszelką ochronę podczas takich upałów, jak ostatnio. :)

Już niedługo post ze stylizacją! Tymczasem lecę zająć się odnową biologiczną, a Was pozostawiam ze zdjęciami. :*

piątek, 10 lipca 2015

BIAŁA MAXI SPÓDNICA

Po raz pierwszy od dłuższego czasu piszę post w południe. Taki urok wakacji :)
Z drugiej strony, niby wakacje, ale pogoda aktualnie nas nie rozpieszcza, jest chłodno i wieje. Dlatego, aby dodać trochę ciepła prezentuję Wam lekką, zwiewną stylizację. Mój absolutny hit tego lata to biała maxi spódnica - numer 1 na upalne dni. Do tego lekko prześwitująca bluzka w duże, białe grochy.

PS. Jeśli zaciekawił Cię mój blog, zostań na dłużej  -> zaobserwuj :)

bluzka - Gina Tricot
spódnica - no name
sandały - CCC
okulary - Geek MAXI SPÓDNICA I GROCHY - MODNAPOLKA.pl

środa, 8 lipca 2015

ORANGE & BLACK

Jak obiecałam, tak słowa dotrzymuję - ta stylizacja jest w zupełnie innym klimacie. Lekki casual z nutą elegancji, czyli kobieco, a zarazem wygodnie. Kopertówka w kolorze caffe latte dopełnia outfit - pomarańczowa bluzka i czarne luźne spodnie. Od pewnego czasu odchodzi się od zasady "buty i torebka w tym samym odcieniu". To dobrze, ponieważ mamy więcej możliwości w modyfikowaniu stylizacji chociażby poprzez zabawy kolorami (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku ;).

bluzka - no name
spodnie - H&M
baleriny - CCC
torebka - allegro.pl
okulary - Geek

ORANGE & BLACK PS. Jeśli zaciekawił Cię mój blog, zostań na dłużej  -> zaobserwuj :)