środa, 4 lutego 2015

NUDE NAILS

Siemano!


Sporo się działo przez ostatnie dni, ale już wszystko zostało ogarnięte i wracam do swoich zajęć. Postanowiłam skupić się na nauce i blogu (oczywiście na tym drugim jest znacznie łatwiej się skupić :D). Staram się zorganizować sobie czas, bo straszna bałaganiara jestem i bardzo ciężko jest mi się wyrobić z czymkolwiek, no ale taka już moja nieco chaotyczna natura.









Nie mam niestety konkretnych zdjęć, bo przez moje bałaganiarstwo (czy może raczej lenistwo) nie starczyło mi czasu na ich zrobienie, w związku z czym pochwalę się jedynie moim aktualnym manicurem w cielistym kolorze Wibo Express Growth nr 351. Sam kolor bardzo mi się podoba, natomiast konsystencja lakieru jest kiepska; aby lakier wyglądał na paznokciach jako tako, trzeba musowo nakładać dwie warstwy.




























Co sądzicie o paznokciach? Czekam na Wasze opinie w komentarzach! 


7 komentarzy:

  1. uwielbiam nude w kazdej postaci ;) super wygladają twoje pazurki ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie :) ja nigdy nie mam do takich długich cierpliwości :D

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pazurki, nude pasuje zawsze, do wszystkiego, dlatego to mój ulubiony kolor ever (no dobra, zaraz obok różnych odcieni czerwieni!). <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolor lakieru ;)

    zapraszam ♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne paznokcie! :-)

    Pozdrawiam, kashirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "oczywiscie na tym drugim duzo łatwiej jest sie skupic" haha ale masz fajne komentarze:) pazurki śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń